papatya011 kubusss 8 kiloydu 15 aylıkken 8 buçuktu 15 aylıkken emzirmeyi bırakınca o şekilde 10 kiloyu gördük 17 aylıkken 10 kiloydu 21 aylık olduk hala aynıyız zaten 4 aylıkken 7 kiloydu sonra bıçak gibi kesildi kilo alımı 17 ayda 3 kilo almış oldu toplamda
3yasakadarsifirekran elisa_11 bebelac gold ilk bir hafta aptamil kullandım o gaz yaptığı için bebelaca geçtik
3yasakadarsifirekran elisa_11 evet yapıyor memnumum çok tokta tutuyor hemen acıkmıyor 4 saatte bir veriyorum hatta bazen 5 saati buluyor