Ygz536 Kızlar bebeğim kolik bebek aşırı gazlı sancılı. Akşam 8 den beri uyutmaya çalışıyorum. Napıcamı şaşırdım yediklerme dikkat ediyorum gaz damlası kullanıyoruz biogaia ama fayda etmiyor 22 günlük daha bebeğim. Ama gece ne uyku var ne bişey nasıl geçecek bunun gazı..
Rainnnn Ygz536 biz gaz kemeri , acı elma yağı, masaj,duş, gaz damlası kullandık ama günde 10 saat ağlardı çözüm kriz anında battaniyede sallamak , ve kulak çöpüyle gazını çıkarmak oldu şükür alışmadı 4. Ayda hepsini bıraktık
Mavis34 Ygz536 biogai tek başına ise yaratmaz çünkü o bağırsak düzenleyici gaz artırmıyor. Sab simplex kullan günde 3 kez 15 damla yeterli gelmezse 4 kez kullanabilirsin
HasretHanim Ygz536 canım biogaia gaz damlası değil probiyotik. Bağırsak bakterisi yani. Nurse harweys kullan ama biogaia yı da kullan. Benim oğlum da çok gazlı. Sabah akşam nurse harveys 20 damla veriyorum. Günde aynı saatte 5 damla da biogaia veriyorum. Rahat çıkartıyor gazını şükürler olsun.
birmelekannesiiio Benim bebeğimde öyleydi havalar sıcak hergün banyo yaptır özellikle akşama doğru ve internette gaz masajları var bakıp yapabilirsin. Biogaia bizdede asla işe yaramadı. Başka gaz damlasına geç bence. Ben çözümü svavanın zıp zıp hamağında buldum burdan bir arkadaş yazmıştı Allah ondan razı olsun, ona koyunca durdu kesinlikle sipariş ver çok pahalı bişeyde değil