Bebeğim 15 aylık yürüteç kullanımından dolayı alışkanlık olarak parmak ucunda yürüyor hatta baya baya ucu bizim ellerimizden tutarak yürüyor yürüme arkadaşıyla istemiyor yürüme bitince durunca normal basabiliyor parmak ucuna bastığı için hala yürümüyor olabilirmi böyle bi durum yaşayan var mı