Birpasaannesi23 Oyku57 ya Elazığ dan gelyrz bura da çok rahattı dogu diye geçiyor amaok şükür dogu gibi değil. Tesettürlüym o yüzden sıkıntı çekrm gibime gelyr🙂
Oyku57 Birpasaannesi23 içkili ve açık bayanlarn genellikle çok fazla olduğu mekanlar var ama sıkıntı etme biz çok mekanci değiliz yüzme de bilmedgm için denize pek gitmedik 😃
Oyku57 Oyku57 tesettür giyim bir tane var aşırı pahalı birde cns var tokilern aşağısında kareli ve alışveriş mağazası teseturu pahalı ama uygun seylerde var
Oyku57 Birpasaannesi23 ben memlekte gidince boş valiz götürüp dolu getryorum şükür gidiyorum artık yarın Mardin’e inşallah hepimiz gittiğimiz yerlerde mutlu olurz