10 aylık kızım ve aşırı yoruldum nolur bu durumu yaşayan varsa destek olsun. Susmuyor hep ağlama hep bağırma halinde. Uykusunu güzel alıyor hatta bence çok bile uyuyor. Hiçbir şeyle mutlu edemiyorum. Her şeyden 30 saniyede sıkılıyor. Ailemin yanındayız şu anda. Yani şehir dışındayız. Geldiğimizden beri böyle. Zaten huysuzdu bu aralar ama iyice arttı. Bilmiyorum burayı mı yabancılıyor. Hep benim kucağımda durmak istiyor ama bendeyken de mutsuz. Artık sinirden ağlayacağım. Ne olur bi fikri önerisi olan varsa söyleyebilir mi?