Kizlar iyi geceler kızım bisikletten dusup dirsekde kirik olustu cok onmli bi kirikmis bu durum cok cidditmis suan alçıda 3 gunnsnra kontril var eger kayma yada şişme ypmazsa alçıya devam dedu dktr.eger bu dediklerim olursa ne yazzikki ameliyt dedi 😔 varmi basina gelen bu drum ne önerirsiniz npcam bilmiyom 5 aylik dabir bebeğim vad hangisine ytincem npcM bilmiyorum dktr 3 gun cok onmli cok dkkkt etmeniz lazim diyor 😔yoksa ameliyt dedi dua edin mavisime teyzeleri de atlatsın buda geldi gecti duyabilelim