HasretHanim Kızlar daha önce de böyle post açmıştım. Mama ve meme şeklinde oğlumu besliyorum ama mamayı azalttım yani sabah öğle akşam ve gece veriyorum artık. Bazen öğlen vermiyorum. Benim sütüm azdı arttı bu ara ama doyuyor mu acaba ya. Emziriyorum bazen yarım saati geçiyor emmesi. Acaba doydu mu diye emin olmak için mama yapıyorum içmiyor demekki doyuyor diyorum mama boşa gidiyor 😅😅 ama işte gün içinde sürekli emdiği için memelerim yumuşak oluyor ve yeterince süt geldiğinden emin olamıyorum yani sıkınca geliyor ucundan bakıyorum ama bu ona yetiyor mu acaba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Yani yetmese mamayı içer diyorum. Çişli bezimiz de günde 4-5 tane çıkıyor bez tam ağZına kadar dolmasana. O kadar bekletmiyorum çünkü
Mrvekpk HasretHanim doymasa huysuzluk yapar canm öyle bi sorun yoksa dert edecek bisyde yok bebiş emdikce sütün artar ve göğüslerin onun ihtiyaci kadar süt üretir merak etme sen sütüne güven yediklerine dikkat et bol su tüket hic mamaya gerek kalmaz insallah 😊
Sekerparem_34 HasretHanim merhaba benim bebeğim de 2 ay 22 günlük ben de sizin gibiyim,sürekli memede ve yumuşak,ama benim oğlum doymazsa bağırarak ağlıyor o an anlıyorum ki aç 3 4 saatte bir 90 CC mama veriyorum,3800 doğdu iri bir bebek oğlum.
Elifinannesii_ HasretHanim kızım 6 aylık olacak daha yeni çözüyorum sjsjsj 😂😂😂 çişli bez takibi yapıyorum sürekli , huzursuz mu gözlemliyorum. Sağlık ocağındaki hemşire Temmuz ayına kilo takibine çağırmıştı. Geçen hafta çağırmamasına rağmen siz beni aradınız geldim diyip kilo takibi yaptırdım 😂 hersey yolundaymış 😄
Azemefnan_2021 HasretHanim bnm kızımda 6 aylık göğüslerim yumuşacık oluyor emdiği zamanyutkunma sesinden anlıyorum geliyor demekki süt diye bez sayısı gayet güzel uzel doyuyor annesı doymasa ağlamaktan durmaz sürekli meme ister
HasretHanim Mrvekpk ya gün içinde yumuşak oluyor göğüslerim sürekli emdiği için. Sıkınca süt geliyor ama yetiyor mu acaba diye şüpheye düşüyorum teşekkür ederim yorum için😇😇
Mrvekpk HasretHanim benim bebegimde 4 bucuk aylik göğüslerim yumuşacık oluyo benimde ama yutkunma seslerini dinliyorum lıkır lıkır iciyo cook şükür aktif olarak yutkunuyosa Sıkıntı yok kilo alımını gözlemle biraz çünkü bez sayisida iyi masallah 🙏
HasretHanim Mrvekpk yutuyor aynen şükür dediğin gibi doymasa huzursuz olur uyumaz değil mi 😇😇 bir de emerken uyuyor bazen doymasa uyumaz memede diye düşünüyorum
Mrvekpk HasretHanim evet doymazsa uyumaz surekli huzursuz olur bilmiyorum bebegin kac aylik ama senin kokunla kendini güvende hissettigi icinde uyur kucağında keyfini cikar 🤗🤗
yildiztas Memeler terbiye oluyormuş o yuzden ilk zamanlardaki gibi olmuyormus ben de o şekildeydim mama ve meme beraber gittim ilklerde gunde 4 kere verdim 2 hafta içinde 2 ye düştü sonra günde 1 e düştü en sonunda artik kusunca mamadan sonra kestim toplam 1 ayın içinde yediklerimi düzenleyerek atlattik tabi bir de en önemlisi emzirirken hep dua ettim Allah im sütümü bereketli ve faydali eyle diye 🥰 endişe etmeyin doyuyordur
HasretHanim yildiztas ayy ne güzel darısı başımıza ama ben zayıf olmasın diye mamayı kesmem heralde tamamen
yildiztas HasretHanim 2. Ayda mama verdim 3. Ay kontrolünden sonra kestim mamayi 4. Ay kontrolünde sadece anne sütüyle 1700 gr almıştı o ay ondan sonra normal seyrinde devam etti kilo alımı şimdi 7 aylik ve kilosu ayına göre normal hatta üst sinira yakın herkes diyor az yedir falan ben de her diyene tamam deyip geçiyorum 😄
HasretHanim yildiztas oooo sadede anne sütüyle çok iyi kg maşallah. Bende o kadar süt yok gibi yaa mümkün değil mamayla anca 1 kg aldırdım bu ay 🤣🤣
HasretHanim Sekerparem_34 aynen canım bende işte sabah öğle akşam gece veriyorum mama ama bazen gün içinde mamayı içmiyor bi öğünü mesela demekki doyuyor diyorum ama ben mümkün olduğunca mama da içsin istiyorum 3 öğün en azından. Aç kalmasında
Serengil38 HasretHanim aynı sorunları bende yaşadım bebeğim 4 aylık hiç mama vermedim ama doğum sonrası hemoroid sorunu yaşadığım için yemek yemekten kaçındım bebeğimde biraz huysuz herkes bebeğin doymuyor dedikçe ben doyduğuna inandım ve hep emzirdim dediğin gibi sıktıkça geliyordu sağıyordum her sağmamda ancak 60cc oluyordu artmıyorum diye düşünmeye başladım hem etrafımdakiler sussun diye hem ben rahatlayım diye bebeğimi ebesine götürdüm halbu ki 15 gün önce gitmiştik o zaman kilosu 5.5 kiloydu boyu 60 cmydi iki haftada 6 kilo olmuş 62 cm boyu olmuş bu demek oluyordu ki bebeğime sütüm yetiyor geçen bir postta okudum yemeyle içmeyle olsa analarımızda sağman inek gibi gezerdi diye hakikaten herşey beyinde bitiyor sen sütüm yetiyor gayet iyi diye pozitif yüklendikçe hiç bir sorun olmayacak emin ol bol su iç ben günde 3 litre su içiyorum içtiğimden emin olmak için 1.5 litrelik şişe kullanıyorum ikindiye kadar bir şişeyi diğer zamanda diğer şişeyi bitiriyorum bir makalede okumuştum evlatlık edinen annelerde bile süt geldiği oluyormuş çünkü beyinsel hazırlanma yapıyorlarmış ve sütleri gelip emzirebiliyorlarmış herşey zihninde kuzum düşün ki süt ne zaman bitiyor bebeği artık emzirmeyi bırakmayı düşündüğün an süt gelimi duruyor oda beyni o şekilde yönelttiğimiz için oluyor hiç tasalanma bol bol emzir yetiyordur bence yine de içim rahatlasın dersen bi ebeye gidip ölçüm yaptırabilirsin uzun yazdım ama umarım içini rahatlata bilmişimdir 😘🙏🏻♥️