Cansuzana Benim bebeğim 7 günlük ama hiç ağlamıyor gece de ağlamıyor gündüz de ağlamıyor bu duruumu yaşıyan varmı normal mi acaba
Littleboys Cansuzana ah ah bende öyle diyordum şimdi de bı sussa diyorum 😄 40 cikinca huyu değişir derlerdi inanmazdım gerçekten öyleymiş ☺️ şimdilik tadını çıkarın ☺️
neslicanben Cansuzana sarılığı yoksa korkma canım. Benim kızım 7 aylık oldu hala ağlamayı bilmez çokk çokk nadir ağlar. Genelde çığlık atıyor 😂😂
Rabia55_ Cansuzana benimkide aglamazdi keyfi yerindeyse neden ağlasın demek ki iyi bakiyosun annesi🙂bebegim 5 aylık simdi naz yapip agliyo 😂
Minkpndam Canım daha doğduğunun farkında değil benim bebeğimde öyleydi ve benim yoğun bakımdaydı hiç ağlamıyordu hep ben ağlıyordum doktorunun yanına gidiyordum doktor bana şöyle bir cümle kurdu asla unutmam “ Doğduğunun farkında değil gün gelicek yanıma geliceksin hocam bu hep ağlıyor diyeceksin” demişti kiiiii öyle oldu. Ben çok kafama takıyordum niye ağlamıyor bir şeyi mi var vs
badew Cansuzana benim kızım da 40 günlükken ilk defa ağlamıştı, pek ağlayan bı bebek olmadı ama merak etme acısı sonradan çıkıyor
Cansuzana Emziriyorum sık sık ama ağlaması hiç Yok doğduktan iki gün sonra yine aglamdi oradaki bebekler hastaneyi inletiyordu
Caginyagiz Bebeğim 14 aylık bi doğarken ağladı , bide mutfakta elini bi yere sıkıştırırsa 😅 onun dışında asla ağlamıyor . Bizce normal , hava hoşşta 😅
GSevilay65 Cansuzana benim kızımda öyleydi 5. Aydan sonra bı yanlız biraz da görüm bağırmaya ağlama numaraları yapmaya baslio bekle bekle bizimkiler bırak ağlasın diyolardi mama veya meme verme istemeyi bilsin diolar bende aglamio kızım diorum ne yapım diodum halen aglamio sadece yanlız birakinca mizlanio o kadar…yani ağlasın die bekleme günü geldiğinde aglio zaten :)
Cansuzana Kızlar meme ucum olmadığı için sütü sağıp biberonla versem nasıl vericem ısıtacak miyim sütü nasıl vericem anlatırmısınız
Alaranaz Cansuzana Kızım da uyanmazdı pamuğu ıslatıp yüzüne hafif dokundururdum anca öyle uyanırdı.İlk bir hafta emmedi kızım sağıp verdim bende 2 saate bir kalktım sağdım an içirdim ama bir yere gideceğim zaman sağdığımda sıcak suda çok az bekletip sonra veriyorduk sütü.Emzirmek için çabalayın benimde hiç göğüs ucum yoktu emdikçe çıkmaya başladı.
Azemefnan_2021 Cansuzana emzirdikçe çıkar sağıp verme öyle yapacaksan direk biberonla koy öyle ver ama biberonla da alışırsa bu sefer göğsünüzü tutmayabilir arkadaşımın bebeği öyle alıştı annesinin göğsünü emmedi