Srcnozlm doktordan iyi bilemem ama oğlum şu an 2,5 yaşında çok şükür bez bıraktıktan sonra daha çok rahatladık sırf bunun için 1,5 yaşında biraktik,ilk dogdugunda 6 ay kadar yaşadık o sıkıntıyı biz pütür pütür pişik felan…
Hep krem surersen taze kalır yaralar bir iki kere sürme sonra duşa koy banyosunu yaptır sabunla yika genital bölgeyi,daha sonra o yara kurusun ondan sonra sür doktorun verdiği kremi .