Seydacelep Artık çıldırıcam 6 ay 1 günlük ne güzel uyuyordu 6 aylık oldu bir şey oldu sanki Vallahi sinirden ağlıcam saat 10 beri sallıyorum yok uyumuyor napıcam allah aşkına kendine kendine bırakıyorum yok sallıyorum yok
Hulyaaa Seydacelep şükret cnm en azından 6 ay uyumussun benimki 7.5 aylık doğduğundaj beri uyumuyo naptiysam yok hle gece sabaha süpürge sesi dinliyoruz ona rağmen saat başı uyaniyo
Tamquc Seydacelep bizre kaç günlerdir öyleyiz sanırım 6 ay atagindalar bu tosbikler.Emziriyosaniz kucağınızda emriizn evde dolaşarak birazdaha kolay daliyolar uykuya anneye zor oluyor ama en azından uykuya daliyolar 🥲
Azemefnan_2021 Seydacelep biran ben mı yazdım dedim sonra dedim yok bizimki uyuyor 🤭🤭🤭bizde 6ay 4 günlük arada geliyorlar öyle boze bazen gece 3 te kalkar 4 e kadar yatmaz bakar etrafına ağlamıyorsa sorun yok
essess21 Bay bay night uyku damlası çok işe yarıyormuş,tavsiye ettiler bana da.Dpktorunuza sorup başlayabilirsiniz.