Hilall1 önceden hiçbir şey yokmuş pirinç unu, inek sütü, cici bebe veriyorlarmış. Şimdi her şey var. Cici bebe şekerden başka birşey değil. Pirinç unu sadece karbonhidrat , vitamin denilen bişey yok içinde. Lütfen ama lütfen çocuklarınıza her ikisini de vermeyin. Üstelik beş buçuk aylık. Daha yeni yeni tadımlara başlamalısınız. Belki şimdi hiçbir etkisini göstermeyecek ama ileride hepsi bağırsak , mide , kilo problemler yaşayacak. Bizim neslimizin neredeyse hepsinde kabızlık, mide sorunları var. Neden? Zamanın da imkansızlıktan analarımız hep yanlış beslemiş