Merhaba Hanimlar benim kücük farem suan 8,5 aylik ve yaklasik 1 ay önce üstteki 2 disini cikardi. Dis cikardiktan 1-2 hafta sonra ise uykusuz geceleri basladi. O zamandan beri me gündüz uyur oldu ne de gece uzun uzadi uyuyor. Ki geceleri zaten dogdugundan beri
hep bir sorundu hep 2-3 saat arayla
uyanir emmeden uyumazdi simdide ayni ama
gündüzleri de artik uyumuyor.
Sorum su, dis cikardiktan sonra cocukta hala agri, sizi gibi durumlar oluyor mu veya uykuya bir etkisi?
Tecrübeli anneleri bekliyorum