Merabalar kızlar size fikir danismaya geldim eltimle ilgili. ELtimin 3 taneye cocugu var buyuk oglunda hiparaktivite hastaaligi var bayada hircin bi cocuk ama bu gozlemledigime gore annesine karşi bizlere hicbir zaman saygisizligini gormedim ilac kullaniuor herneyse bide kucuk oglu oldu 1 yasinda gecen bizr geldiginde kizimi boyle sevmekmi diyim ellemekmi diyim elliyor yuzunu vurur gibi eve gidince bi doktor var iste soruyor hani oglum bunu yapti 1 yasindski ortancayla buyuk kavga ederler aanlasamazlar buyuk oglanda az agzida bozuk ods demis buyuk oglunla kucuk oglunu uzak tut yani yan yana getirme diye bilmiyirum bana dogru gelmrdi simdi buyuk oglunu ywtili gondermek istiyor yani bunu onun yaninda diyot seni gondercez bu sana benzemesin gibisinden acikcasi bu bana dogru gelmedi onu dislamak belki hircin yapiyor insnin disardada pısırık yani oglan hipaktif olmak bi hastalik degilmi dogru yipratici ama nebilim oda bile isteye yapmiyor sizce annesi nssil yaklasmali bana gore buyuk oglunu kucuge gore daha cok tutmasi ilgilrnmesi gibi geliyor ayirmamasi lazim onlari