Sahingiller biz hala.emmiyoruz çok üzülüyorum sagmaktan yoruldum
B01 inşallah tez zamanda geçer tatlım
EslemReyhan oda var zaten meme emmiyor ama biberon ile veriyrm
B01 siz yinede gün içinde kendi göğsünüzü de vermeyi deneyin hep illaki tutar