Herkese Merhaba, 3 bucuk yasında kızım 1 haftadır her kakası geldiğinde karnım ağrıyor diyor. Tuvaletini yapınca geçiyor normal kosup oynuyor. Ama sadece büyük tuvaleti geldiği zaman böyle. Direk anne karnım diyor kosuyoruz tuvalete. İshal gibi de değil günde 2-3 kez kaka yapıyor normale göre daha yumusak kıvamlı. Enterogermina veriyorum gaita bakıldı temiz bugün birde çölyak testi için kan aldılar. Çok kafam karıstı çölyak olmasına ihtimal vermek istemiyorum çünkü cocuk şimdiye kadar herşeyi yedi içti hiç sıkıntı olmadı ki. Bu karın ağrısını anlamadım. Anne karnım diyince basımdan kaynar sular dökülüyor artık. Basına gelen var mı ne yapmalıyım ?