Bebeğim 11aylık çevreye baktığımda alkış bay bay yap dedıgınde genelde yapıyor bebekler ama benim bebegım bi türlü yapmıyor bi ara yapıyordu bıraktı işaret etme ismine tepki göz teması ne bileyim al ver komutları falan yerine getırıyor anlamlı kelımesi dede var dede olduğunu bilmiyor tabi henüz, anne dıyor ama o da bilinçli degıl sanırım daha küçük bnun farkındayım ama arkadaşlarımın bebeklerı falan alkış bay bay ya da ne bileyim bazı seslerı falan taklit ediyorlar benım bebegımde yok endıselenıyorum çok mu evhamlıyım allahım korktuğumuzdan korusun ilk çocuk olunca mı böyle oluyor yoksa ters giden şeyler mı var anlamlandıramıyorum