Merhaba öncelikle oğlum 1 yaşında telefonla arası yok ama televizyon izliyordu ben işlerimi yaparken vs. Fark ettim ki çok vakit gecirmiyoruz ve iyice televizyona bağlanmaya başladı, su an kayinvalidemler 1 ay bizde kalıyorlar dedim bı onlar oynar bı ben hani en azindan alışana kadar rahat eder ve karar aldim artık evde televizyon açılmayacak çünkü mesela seslendigimde bana bakmiyordu çok göz teması kurmuyordu bende korktum açıkçası hemen kendime geldim herneyse tabi kaynanam başladı bizde böyle büyüttük bişey mi oldu falan diye bende güzelce anlattım anne bak dikkat dağınıklığı oluyor bizimle çok oynamak istemiyor diye uzun uzun anlattim 3 gündür televizyon açılmıyor arada kaynanam aç diyor ama ben çok net bir şekilde hayır diyorum eşimde sağolsun oda destekliyor annesi onun nasıl isterse o şekilde yapsın diye herneyse ben böyle olacağını bilseydim daha erken kapatirdim çekerdim fişleri 😂 oğlumla yeniden tanıştık resmen oyun oynuyoruz parka gidiyoruz daha çok kendi kendine konuşmaya insanlarla iletişim kurmaya çalışıyor uykuları daha iyi normalde sallayarak yada emerek uyur bugün işte dus aldırdım emzirdim kendiliğinden geldi karnıma yattı kendi kendine uyudu ben şok 😂 devamı gelir mi bilmiyorum ama çok hoşuma gitti :) diyeceğim şu ki ben bı hata yaptim dönmeye çalışıyorum yeni başlayan arkadaşlar varsa buradan tavsiyem izletmeyin gerçekten kendme çok kızıyorum neden daha erken yapmadım diye çok uzun oldu kusura bakmayın şimdiden :)