stillwasser valla onu bilmiyorum. Vücuttan yıllarca çıkmıyo hamileyken değil hamile kalmadan 1-2 sene önce bırakmak gerekiyo diye bi şey okumuştum ama ne kadar doğru bilmiyorum. Ama bi taneyle hiç bi şey olmaz merak etmeyin. Siz bi tane içtiniz diye astım oluyo musunuz. Onda binde kaçı geçiyo