Suflee Poyrazinannesi24 Yok canim ozel bir klinikte yaptirdim. Sadece pipisini uyusturdi cok sukur iyi gecti. Bence kucukken olmasi daha iyi cabuk iyilesiyor
2209 Eyinas42 bizde bir hafta once bugun olduk. Sislik normal bir kac gune azaliyor. Dokyorunuzun soyledigi krem yag vs duzenli surersiniz daha cabuk iyilesir
Acemianne10 Bebegimm1 biz de bugün olduk ve bizim doktorumuz da aynı şeyi söyledi, eğer kesilmiş gibi kanarsa önemli dedi