aysegulceylan08 Hamilelikte saçlarınızı boyasını mi?Önerdiğiniz organik boyalar var mi? 4.ayimdayim 16 haftalık boyamakta sakinca olur mu?
Mavis34 aysegulceylan08 bana doktorum 3 aydan sonra amonyak içermeyen boya kullanabilirsin saçında çok bekletme kapalı yerde durup soluma demişti ben boyadim