Emineeeeee Üzerlerinde buzdolabına koymayın yazıyor bende evimin serin odasına koydum ama uzun süreli kullanılan bir ilaç siz nerede muhafaza ediyorsunuz ? Buzdolabına koysam daha mı iyi olur ?
Mineebd Emineeeeee normal kapalı bi dolapta tutuyorum. Eğerki antibiyotik vs ise zaten max 1 hafta kullanılıyor ondan sonrasını çöpe atıyorum. Bazı özel ilaçlar var üstlerinde yazar zaten buzdolabında saklayın diye onlarıda buzdolabına koyuyorum
Sedaahmet Emineeeeee bazi ilaclarda 25 derece altında muhafaza edin yaziyor. Onlari buzdolabina koyuyorum ben. Digerleri tv ünitesi cekmecesinde . Evin her yeri ilac doldu 😂
Ejderhahavva Emineeeeee Calpol 4 hafta bekleme süresi var daha snra çöp oluyor etkisi kalmıyor bu süreye kadar... antibiyotik sadece 1 haftalık kullanabiliyoruz ben bebegimin ilaçlarını dışarda normal kapalı dolapta saklıyorum
MayneymisAltintop Buzdolabınım kapağında saklamamı önerdi doktorumuz. Kan ilacı ve calpol orada. Calpol açıldıktan 3 sonra atılmalıymış👌🏻