Egeanul ben geçen hafta yaptırdım 5 aylık eşimin dayısı medical işiyle uğraşıyor 4 tane getirmiş kullanalım diye 1 kere kullanmaya gerek kalmadı ama bizimkinde afedersiniz pipide kalmadı 😂 5 günde zaten toparladı o yüzden 1 yaş üstüne gereklimi pek bilmiyorum ( sadece verdikleri kremi sürüp 3-4 gün üstüne gazlı bez koydum o kadar )