Kizlar kizimin bezi bitti bitmisken artik egitim vermeye baslamak istiyorum 28 aylik konuşması yerinde şükür bende hamileyim dogum olmadan bu yaz alıştırmak istiyorum ama cok çekiniyorum neler yapmam nelere dikkat etmem lazim gece bez baglamalimiyim birde dışarı cikmamammi gerekiyor eğitim bitene kadar ozamanlarda ne yapicam benim kiz her gün parka cikmaya alıştı evde durmak istemiyor siz disari ciktiginizda ne yaptiniz lütfen yardimci olun nelere dikkst edeyim neler alayim 🤔