Alperyekta37 çok bilgim yok ama dvit düzenli veriyo musunuz? Eşimin bebekken çıkmamış. 11 aylıkken doktor dişi çıksın diye vitamim vermiş dvit sanırım. 11 aylıkken doktor takviye yaptığına göre 13 aylıkken çıkmamış olması normal olmayabilir. Bi sorun doktora bence