Asyakzn 3 Haziran’da bimden beyaz camlı olanı aldım. Yeni daha 2 hafta olmadı ama suanlik gayet memnunum. Fırını birkaç kez kullandim pişirme olarak iyi. Ocağı davlumbazi zaten iyi. Bir tek fırının fanli ayarı yok. Ben zaten airfryer olduğu için fırını pek kullanmıyorum o yüzden fan durumunu eksi olarak görmedim. Ben fanli isterim derseniz almayin ama. Birde fırının kapağı kalın ve ağır. Bu benim için çok önemliydi. Çünkü benim çocuklar fırını çok oynuyordu. Eski fırınimi kapağı aç kapat kırdılar. Ve çalışırken kapağı da ısınıyor çocuklar için tehlikeli oluyordu. Bunun kapağı kalın ve hafiften bile ısınmıyor. Kapağı da acamiyorlar. Fırın kilidi alırım diyordum ama gerek kalmadı. Bu özelliğini ben çok sevdim mesela. Genel olarak iyi. Annemlerde Arçelik siyah camlı var. Kadın illallah ediyor yani . İz leke hemen belli oluyor temizlemesi çok sıkıntı. Benimki beyaz camlı yağ sıçrasa bile hiç belli olmuyor. İz kalmıyor. Defalarca silmeye gerek kalmıyor. Alırsanız beyaz alın