normalde bu saaatte derin uykuda olur ya saat 10 bucuktan beri sallıyorm artık ayagım agırdı cinlerim tepeme gelmek üzere. burda okumustum bende dışarda ay olduğunda çocuklar uyumazmıs diye. suan ay kocaman bi şekılde dışarda acaba gerçekten ondan mı🙄