Merhabalar bebeğim 9 ay 10 günlük ve sağlık sorunlarım sebebiyle sütten kesip mama başlamaya karar verdi doktorumuz. Bebegim isteyince sirke sürdüm şu an o istediğinde farklı şeylerle oyalamaya çalışıyorum. Şu an en büyük sorunum şu ki sütüm nasıl çekilir? Omuzlarımda ağrı olmaya başladı. Aşırı sertlik olunca elimle az az sağım yaptım tam bosaltmadim ama doluluk var. Sütün çekilmesi için öneriniz var mı acaba?