Kendincebiri Kızlar ben yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ilk çocuğumda bulantım aşırıydı ama kullanmadım şimdiki gebeliğim de mecbur 🥹3 aydır falan kullanıyorum 🥲 bi zararı yoktur dimi vicdanım hiç rahat değil ilaç kullanarak ona zarar verdiğimi düşünüyorum 🥹
Eminerd Kendincebiri 9 ay boyunca kullandım ona rağmen çok zor geçmişti hamileliğim kullanmasam ne olurdu bilmiyorum 😀
1baby1moms Kendincebiri bana doktor vermişti ilaç değil vitamin gibi birseydi içeriği öyle bahsetmişti
Kendincebiri Mavis34 ya doktorlar kar zarar dengesi gözeterek yazıyor biliyorum ama ne bileyim ilkinde kullanmayınca buna haksızlık yaptığımı düşünüyorum 🥹
Mavis34 Kendincebiri kullanmasan yediklerini hep çıkarsan bebeğin vitamin alıp gelişemeyecek öyle dusun
1baby1moms Kendincebiri birde bulantı kusma da aşırı kasılmada çocuğa tehlike oluyor o yüzden içiniz rahat olsun
Eylul-09 Kendincebiri neredeyse doğuma kadar kullandım diyebilirim. Çok aşırı bulantım ve kusmam oluyordu. Yeri geliyordu 2-3 tane yutuyordum. Doktorum 4 taneye kadar yutabilirsin demişti.
nelmali Kendincebiri 8.aya kadar günde 4 tanelere kadar içtim çok şükür bir sorun olmadı prilam olmasa hamileliğim nasıl olurdu bilemiyorum
Bulutttum Kendincebiri valla benim kusmalarım 6 aylık olunca bitti 3.aydan 6. Aya kadar kullandım hatta 4. Ayda doktorum kesmişti genelde bitiyormuş o ayda bulantılar ama ben çok kötü olunca tekrar başlatmıştı
esdemom Kendincebiri 7. haftadan doğum yaptığım zamana kadar kullandım hatta doğum yapacağım gün içmedim diye çok kusmuştum çok pişman olmuştum 😂 Hiçbir zararı olmadı çok şükür kızım çok sağlıklı 9 aylık oldu şimdii
Utkucan Kendincebiri hiç zararı yok canım içinde zencefil ve b vitaminleri var tam 7 ay kullandım kusmaktan nerdeyse ölecektim bu ilaçözüm oldu doktorum demişti içeriğinide korkma demişti istediğin kadar kullanabilirsin diye