VolkanEmre uyku ilacı değil bu , uykuya geçişi kolaylaştırıyor. 5 aylıkken kullandım atak döneminde uyuşmadığı için uykusunu 10.30a çektik ve güzeldi zararlı uzun süre kullanmak zaren 2 hafta falan deniliyor. Bıraktık bi süre daha gayet güzel uyudu. Şuan 7.5 aylık yine uykuları bozuldu 12.30-1 de uyuyor tekrar başlamayı düşünüyorum
Ama yolculukta işinize yaramaz yani isterseniz deneyin