4 aydir kullandigim biberonun basligi sıktıkca atmaya basladi. Gecenlerde kizi beslerken mama oldugu gibi cocugun gogsune dokuldu. Boyle bisey yasayan varmi? Neden boyle oldu bu baslik. Biberonu kaynatiyorum sık sık basligin halkasinida oyle. Hatami yaptim acaba biberonun ucunun takildigi halkayida kaynatmakla🤔