Kızlar 4 ay 4 günlüğüz bugün rutin kontroller için doktora gittik hiç gitmemiştik sağlık ocağı dışında hastaneye. Herşey çok güzel dedi doktor taki bacaklarına gelene kadar bacaklarını yanlara doğrı açmaya çalışınca kızım ağlamaya başladı ve doktor kalça ultrasonu çekildimi daha önce diye sordu.1 aylıkken devlette yaptırdık ve iki tarafta 63 yani normal çıkmıştı ve doktor bugün şüphelenip tekrar ultrasona yönlendirdi. Sonuçlar sol kalça 60 çıktı olması gerektiği gibi ama sağ kalçanın değeri 59 çıktı doktlr tam oturmamış ama çıkıkta değil ortapediye götürün çift bez yada bandaj verirler dedi. O kadar ağladımki korktum yarın randevu var ortopediye gidicez. Çok uzun yazdım ama başına gelen varmı? Çok ciddi birşeymi sizce