Kızım haftaya 7 aylık olacak ek gıdaya başladık başlarda çok iyiydi ama şuan çok zorlanıyorum kaşığa ağzını hiç acmiyor kaşık gelirken ağlamaya başlıyor ama aglarken bile ağzını açmıyor ve kilo alımı yavaş mama içmiyor sadece anne sütü istiyor benimde sütüm yetersiz malesef nolur bana bir akıl verin ne yapmam lazım özellikle kaşık konusunda