Buuusraaacmn Merhaba arkadaşlar bugun oğlum 3 aylık oldu nimenrix ve bexsero ve rota aşılarını ilk dozunu olduk ateşi 38 dereceye kadar çıktı şuan 37 4 derece normal sanırım bu carpol verdim deneyimli olan annelere başka ne yapabilirim yardımcı olur musunuz
Deletedmom_14 Buuusraaacmn menenjit aşıları benim kızımda da ateş yapıyordu. Islak bez yapıp alnına koyabilirsiniz, hafif hafif vücudunu silebilirsiniz. Ben calpol harici böyle yapmıştım. Çok geçmiş olsun, yarına bişeyi kalmaz inş kuzucuğun.
yaseminoztrk Buuusraaacmn ilk dozda ateş biraz yükseliyor gerçekten biz ilk dozu 5 aylıkken yaptırdık bexsero bide ateş yapan aşılar arasında 1. Sırada demişti doktorumuz. Calpol verin üzerini olabildiğince ince tutun bu geceyi böyle atlatın yarına birşeyi kalmaz zaten 2. 3. Dozlarda da bu kadar zorlamıyor
Buuusraaacmn Deletedmom_14 çok teşekkür ederim ateşi çıkmaya devam ediyor ıslak bez koydum alnına bezi alınca 10 dakıka sonra yıne çıkıyor ama Bi şekilde atlatıcaz inşallah