-TahinPekmez- Herkese selamlar, 3 yaşında kızım var ve tuvalet eğitimi veremiyorum çünkü bezini çıkardığım anda ağlamaya başlıyor, tuvaletten ve lazımlıktan korkuyor. Ne yapmalıyım bilmiyorum? Konuşabiliyor, kendini ifade edebiliyor ama tuvalet sorununu aşamadık
Tugraninannesi -TahinPekmez- bu sorunu bizde yaşadık ve kaka kitabı var çocuklar için o kitabı hediye etmişti komşum o kitap ile çözüm bulduk biz oğlum korkularını yenmişti
Semaelaa -TahinPekmez- Şuan aynı durumu yaşıyorum . 3 yaşında tuvalet lazimlik korkusundan hiç eğitime gecemedik 😑
-TahinPekmez- Semaelaa aynen yaa. Başlayım dedim bundada hasta oldu. Eğer alıştırabilirsen bu postu unutma bana haber et 😊😉
aykoz_ -TahinPekmez- bıkaç gün deneyin ama ısrar etmeyn sakın kaka tutmaya dönerse gecmıs olsun aylar sürüyor hala aynı durumdayz ;( allah başa vermesin
Semaelaa Burca @-TahinPekmez- Şimdi görüyorum kusura bakmayın unutmuşum 🫣 Temmuz ayında alistirdim bezsiz şekilde yolumuza dewam ediyoruz . 4 gün falan hiç olmayacak sandım 5nci gün kızım bianda adepte oldu .