Civcilerim02 Kızlar selam.. 5 ay önce doğum yaptım ve hala adet görmedim normalmi ilk doğumumda 3 ay sonra olmuştum ama bunda hala olmadım insan hamile miyim acaba diye düşünüyor emziriyorum bu arada
Ruveyda_yasin Civcilerim02 ben doğurduktan 39. Gün oldum düşün kırkım çıkmadan dün kırkım çıktı ve şu anda regliyim
expelliarmus Cansualisa ilk 1 yıla kadar normal diyolar ya 23 ay için doktor bi şey demedi mi ? Benim de 7 ay oldu hala yok
Ozanasafinannesi Civcilerim02 tam 26 ay adet gormedim keyfini çıkar oğlum 27 aylik ilk defa oldum bu ay
Aysun_Umay3705 Civcilerim02 bn bebeğim 3 aylıkken oldum ama annem hep dio bana çekmemişsin die o üç çocuğunda da emzirmeyi kesene kadar olmamış kimisi de öyle oluyomuş
2-cocuklu-hayat Civcilerim02 6 ay 19 gün önce doğum yaptım hala regl olmadım. İlk doğumda da 7 buçuk ay olmamıştım. Artık olmak istiyorum hamilemiyim korkusu yiyip bitiriyor insanı. Bu arada emziriyorum
Nefesin-Annesi Civcilerim02 Ben sezeryan doğum yaptım bügün kızım 8 ay 20 günlük oldu ilk doğumum daha adet olmadım bende
Kbr11 Civcilerim02 emzirirken gayet normal canım benim sütüm bitti 5 aylıkken mamaya geçtik 7. Ayımda adet görmeye başladım