As06- benim de öyleydi reflü dedi doktor. Düz yatırmayın. Doktorum dedi reflü yatağı gereksiz para yatağının altına 30 40 derecelik açı ile yükseltecek bir şey koyun dedi. Ben bebek yorganı vardı onu iki kat yapıp koydum bir de emzridikte sonra hemen yatırmadim şuan daha azaldı