AnsZey Bebeğim 3 aylık her gün düzenli olarak kakasını yapardı hatta her bez değiştirdiğimde altı dolu olurdu. 4 gün oldu yalnızca çişli bez alıyorum altından. Sizce normal mi?
Cansudkmts AnsZey doktorlar 10 güne kadar normal diyor 10 gün sonunda yapmazsa cocuk doktoruna hemen götürün o sıra zarfında popoya kulak çubuğuna zeytin yağ bandırarak uyarı yapa bilirsiniz
Tugraninannesi AnsZey oğlum 3 gün yapmamıştı çocuk doktoruna götürdüm 10 gün olsun hala yapmazsa öyle getir demişti 🙄 8 aylıktı aç karnına ağzına 2 - 3 damla zeytin yağ vermiştim ve yapmıştı birde poposuna da sürdüm ben kabızken poposu tahriş olmasın diye