Bebeğim 1 aylık 3 günlük ve gündüzleri kısa kısa uykusu oluyor normal mi geceleri de zar zor uyandırıp emziriyorum gündüz çok yorulduğum için geceleri 3 saati buluyo emzirmem dün gece 4 saat sonra emzirdim doktora sormalı mıyım basına gelen var mı yardımcı olur musunuz nasıl yapmalıyım bu emzirme ve uyku işini