18 aylık bebeğim sabahtan beri ateşini düşüremedik. Acile gittik üst solunum yolları enfeksiyonu dedi antibiyotik şurup verdi. Ama asla içiremiyoruz. Zar zor şırıngayla damla damla verdim anında kustu bidaha verdim memeyle oyalaya oyalaya yok onu da çıkardı. Çok uykusu var normalde 8de uyumuş olurdu. Şimdi uyuttum ama ateş 39.4. Ateş düşürücü de içiremedim uyuyo sabaha kadar nöbet tutayım kötü olursa tekrar mı acile gidelim yoksa şurubu mu deneyeyim sizce