Kızlar bu arabadan kullanıp garantiye gönderen var mı ? Şubat ayında almıştık son 2 aydır aktif kullanıyoruz geçen hafta tekerleği çıktı lastiği hatta ortadan ikiye ayrıldı. Aslında çok memnundum hafifti kolay açılıp kapanıyordu. Acaba servis ne kadar sürede dönüş yapıyor ?