Cennetkokulum2020 Haftada 4 veya 5 defa çamaşır yıkarım bulaşık makinesi iki üç günde bir çalışır iki günde bir banyo yaparım çocukları (iki çocuğum var) daha seyrek yıkıyorum su faturası 330 küsür gelmiş. Komşum 4 çocuklu 120₺ gelmiş. Nasıl oluyor bu ya.
Gokcennderenn Cennetkokulum2020 çok gelmiş. Annemin de öyleydi baktırdı gece okuması yokmuş falan dediler
Zeynepdevaninannesi Cennetkokulum2020 oturduğunuz evin yapı kullanım izni yoksa iki katı fatura çıkar. Bizim 100 gelirken komşuma 200 geliyodu mesela . Sonradan düzelttirdiler mi bilmiyorum ama bi baktırın siz de
Gok01 Cennetkokulum2020 Arıtma kullanıyor musunuz ? Ben bu ay bildiğiniz iğneye kadar yıkadım. Zaten her gün çamaşır makinesi çalışır bulaşık bazen iki . Banyolar falan temizlenir her gün bunlar abartısız. Ben mutlaka her gün duş alırım. Evde üç kişiyiz 78 TL geldi. Eşim bile şaşırır bu kadar temizliğe bu fatura nasıl böyle diye. Ama artıma yüzünden 3 ay 350 den aşağı ödemedim en son Aski çağırdık öyle ortaya çıktı. Bir de yanında klozetin taharet musluğunda gevşeme olduğu için sürekli boşaltım yapıyordu bu da geldi başımıza. Bi kontrol edin gece musluklar kapalıyken su saati dönüyor mu diye
Bebegim_28 Cennetkokulum2020 gecen ay bize de 280 tl gelmiş sitede en yüksek bize gelmiş Aynen karşı komşuma da 100 tl falan gelmiş kız dedim hiç mi duşa da girmediniz😂😂benim şu olayım da size benziyor hafta 4 5 tür çamaşır, günlük duş alırım kızımı iki güne bir yıkarım 2 3 güne bir balkon yıkarım gibi gibi 🤷♀️🤷♀️
Cennetkokulum2020 Gok01 arıtıcı var ve damla damla akıtıyor suyu klozet te bozuldu kullanacağımız zaman açıyoruz dolunca kapatıyoruz suyunu
Gok01 Cennetkokulum2020 kaçak olabilir muhtemelen saati kontrol edin arıtma ve klozetleri tamamen kapatınca da tekrar bakın eğer kaçak onlardan değilse saatte problem vardır öyle bildirin yoksa sağlam saate gereksiz ceza ödersiniz. Ama arıtma ya da klozettense çaresine bakarsınız çünkü klozetin kazanında bile çatlak varsa anlamıyorsun kaçak oluyor 🤷🏼♀️