Aybars21_ benim oğlumda kabul edildi ama kayıt yaptırmadım kayıt ücreti faxla geldi o an. Birde garantisi yok sonucta projede yer alıp almıcago kayıt süresi 1 yıllık sonra tekrar ücret yani bosada verebiliyoruz parayı ama belki ilerde yaptırırım bakalım😂