Sidraeliz27 Platin yaptırmak istedim oryal saçımı yaktı biraz tekrar boya yaptırmamı önerir misiniz ya da kurtulmak için ne yapmalıyım
Bebegim_28 Sidraeliz27 gece ay bende ombre yaptırdım benimde yandı. Baya kısa kesildi ama hala bi tık kesime ihtiyacı var.. Ben çok az daha kestirip keratin yaptırmayi düşünüyorum.. Ve sarıdan vazgeçtim iler de düz boyayacam saçlarımı. Düz renge boyatacam artık