Dileksadan Hazalperi böcek ısırığı olabilir mı acaba, sivrisinek ısırığı böyle olmaz sanki bisey isirmis gibi. Çok geçmiş olsun bu arada😑
Asya_- Hazalperi bugün benim kızımda da bundan vardı 4 tane .sinek ısırığı gibi duruyor şimdi hafifledi biraz
TlhErva65 Hazalperi evet bunlar benim kizimdada var acile gittik bize botanik suyu verdiler size belki krem verir benim bir komşuma da krem verdiler yeni çıkmış el ayak ve ağız hastalığı
Hazalperi Asya_- ben sinek ısırığı sandım önce ama bezinin içinde kalçasında koltuk altında falan da var
Uykusuz0401 Aynıları benim oğlumda da var ben doktora götürdüm uyuz dedi tedavi görüyor şuan eczanede karışım hazırladılar 5 buçuk aylık
Melooo Sinek ısırıgı gibi durmuyor baya var cünkü bence bi doktora göstermekte fayda var yada resimleri doktora atsanız belki yönlendirebilir sizi geçmiş olsun