Bebeğim emerken kafasını geri atıp çıkarıyor sonra deli gibi aranıyor bir daha mememi veriyorum ağzına yine eh küm yapıyor rahatsızmış gibi bir daha emmeyi bırakıyor. Hem istiyor emmek hemde ememiyor gibi durmadan atıyor ağzından sonra daha da hırslanıyor. Neden böyle oluyor sizce? Emmeyi çok seven bir bebek ama arada böyle oluyor çok üzülüyorum sebebi nedir sizce?