Nzl_hilal bizde bu mamayla tanışana kadar çok çektik gazdan valla bilmiyorumki bana dr bu 2 mama ismini soyle iyi diye ama bebegim kolik oldugu icin suan sma uygun olmıycanı söyledi. Bizim 4.aylıkken bitmisti gaz problemimiz cunku hareketlenmisti donuyordu gaz cıkarması daha kolaydı surekli gaz cıkarıyordu dondukce