_BirKalpteikiPrens_ Selam anneler Doğumdan sonra her regl dönemim çok ağrılı geçiyor ağlıyorum resmen Sizinde öyle mi doğum öncesi bu kadar ağrım olmuyordu
bypolat _BirKalpteikiPrens_ bu kadar çok sancı dikis yerlerinden kaynaklı daha yeni ve iyileedigi için malesef çok ağrı yapıyor benim kızım 5 aylık adet olunca eskisi kadar olmasa da sancısı çok oluyor dikiş yerleri iyilestikce sancı azalıyor diyeyim size
_BirKalpteikiPrens_ bypolat bende 3.5 ay oldu doğum yapalı her regl dönemim ağlamakla geçiyor resmen inşaAllah azalır ya çok teşekkür ederim cevabınız için 🌸