Bebeğim ilk günden beri emmiyor sürekli deniyorum ama hala bir sonuç alamadım dolayısıyla sağıp veriyorum. Sürekli emzir deyip duruyorlar sanki keyfimden yapmıyormuşum gibi biraz tükendim. Sağınca sütüm bitecek diye bir kaide var mı biten olduysa ne kadar sürede bitti aydınlatabilirseniz çok sevinirim 🤗