Funfuuu 12 saat yolculuk yapmıştım 21 günlükken benim oğlum geceleri uyuyan bebekti akşam yatırma saatinde mamasını içerek pusette arkada uyuyarak başladık yola 3 saatte bir durduk altını alıp yine besledim hiç sorunsuz geçmişti sonra 10 aylıkken yine yaptık o yolculuğu yine aynı başladı sonra hava aydınlanınca uyanmıştı biraz bakınıp yine uyumuştu bebeğin aynı düzenini sağlamaya çalış emin ol hiç anlamazsın hayırlı yolculuklar🙋♀️