Kaderrrrrr23 benim kız 18 aylık. Çok fazla konuştuğumuz için baya taklit ede ede kelimeler söylemeye başladı. Düştü, gitti, uçtu, otur, kalk, kaka, mama, mavi, komşu, baba, dede, cik cik, hav hav, bir de üçe kadar saymayı biliyor. Tavsiyem sürekli konuşun taklit ediyorlar